The Assassins The Assassins

 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Tips voor Goods hun dorpen

 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    The Assassins -> Goods
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
haha
Site Admin


Geregistreerd op: 16 Dec 2009
Berichten: 22

BerichtGeplaatst: 13-01-2010 19:12:27    Onderwerp: Tips voor Goods hun dorpen Reageren met citaat

Als je als Good een goede start wilt nemen zou je moeten beginnen met eerst je mijnen naar lvl 16-20 te doen.... als je dit doet, zitten je magazijnen altijd vol en kan je altijd de upgrade doen die je zou willen doen...Elke keer dat je moet wachten omdat je te weinig grondstoffen hebt is verloren tijd!


Ook is nogal stom als je 's ochtends een upgrade doet,
die een uur later gedaan is wanneer je pas 's avonds terug online kan komen...Zorg daarom dus dat wanneer je langere tijd offline bent je een grote en zeer lang durende upgrade doet.

In verband met planken voor wapens is het soms beter om een 2de houtzagerij te bouwen dan dat je daar 60 uur gaat wachten voor je upgrade van je houtzagerij van lvl 19 naar 20...Wil je veel wapens kunnen maken moet je zorgen dat je veel planken kan maken!

Zo,
dit zijn al wat tips,
als er vragen zijn,
!!!STEL Ze!!!



Groetjes Haha
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
KRCM



Geregistreerd op: 21 Dec 2009
Berichten: 9
Woonplaats: Antwerpen

BerichtGeplaatst: 13-01-2010 22:31:22    Onderwerp: Reageren met citaat

Bouw je van de meeste gebouwen zoals zagerij, wapensmid ed. er 2 ?
Of maar 1 ?

Ik heb redelijk wat plaatsen over, of moeten er op termijn gewoon extra baraken en jagershutten ?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
boefmans
site admin


Geregistreerd op: 03 Jan 2010
Berichten: 10

BerichtGeplaatst: 14-01-2010 08:58:29    Onderwerp: Reageren met citaat

ideaal dorp, als je uitgaat van 600k inwoners (dus geheel uitgebouwd) en self supporting:

mijnen op max
6 boerderijen
4 magazijnen
3 zagerijen
1 ijzersmederij
2 goudsmeden
1 marktplaats
1 kapel
1 munterij
1, 2, of 3 wapensmeden
2 of 3 paardenfokkers

mis ik nog wat? Wink
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dusniet



Geregistreerd op: 18 Dec 2009
Berichten: 2

BerichtGeplaatst: 14-01-2010 13:25:58    Onderwerp: Reageren met citaat

Wat ik doe bij het starten van een dorp, is voor de eerste paar dagen alleen mijnen, boerderijen en magazijnen. Daarna altijd 1 mijn en 1 magazijn aan het opwarderen. Op deze manier is de beperking je drie (of vier) bouworders en niet je hoeveelheid grondstoffen.

Wat ik in boefmans dorp mis, is een tempel, barakken en bouwvakkersgilde. Al is die laatste natuurlijk niet meer nodig als alles al max is Wink
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    The Assassins -> Goods Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!
 

Powered by phpBB
immo op Realo
Maak snel, eenvoudig en gratis uw eigen forum: Gratis Forum