Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
haha Site Admin
|
Geplaatst: 13-01-2010 19:12:27 Onderwerp: Tips voor Goods hun dorpen |
|
|
Als je als Good een goede start wilt nemen zou je moeten beginnen met eerst je mijnen naar lvl 16-20 te doen.... als je dit doet, zitten je magazijnen altijd vol en kan je altijd de upgrade doen die je zou willen doen...Elke keer dat je moet wachten omdat je te weinig grondstoffen hebt is verloren tijd!
Ook is nogal stom als je 's ochtends een upgrade doet,
die een uur later gedaan is wanneer je pas 's avonds terug online kan komen...Zorg daarom dus dat wanneer je langere tijd offline bent je een grote en zeer lang durende upgrade doet.
In verband met planken voor wapens is het soms beter om een 2de houtzagerij te bouwen dan dat je daar 60 uur gaat wachten voor je upgrade van je houtzagerij van lvl 19 naar 20...Wil je veel wapens kunnen maken moet je zorgen dat je veel planken kan maken!
Zo,
dit zijn al wat tips,
als er vragen zijn,
!!!STEL Ze!!!
Groetjes Haha |
|
Terug naar boven |
|
 |
KRCM
|
Geplaatst: 13-01-2010 22:31:22 Onderwerp: |
|
|
Bouw je van de meeste gebouwen zoals zagerij, wapensmid ed. er 2 ?
Of maar 1 ?
Ik heb redelijk wat plaatsen over, of moeten er op termijn gewoon extra baraken en jagershutten ? |
|
Terug naar boven |
|
 |
boefmans site admin
|
Geplaatst: 14-01-2010 08:58:29 Onderwerp: |
|
|
ideaal dorp, als je uitgaat van 600k inwoners (dus geheel uitgebouwd) en self supporting:
mijnen op max
6 boerderijen
4 magazijnen
3 zagerijen
1 ijzersmederij
2 goudsmeden
1 marktplaats
1 kapel
1 munterij
1, 2, of 3 wapensmeden
2 of 3 paardenfokkers
mis ik nog wat?  |
|
Terug naar boven |
|
 |
dusniet
|
Geplaatst: 14-01-2010 13:25:58 Onderwerp: |
|
|
Wat ik doe bij het starten van een dorp, is voor de eerste paar dagen alleen mijnen, boerderijen en magazijnen. Daarna altijd 1 mijn en 1 magazijn aan het opwarderen. Op deze manier is de beperking je drie (of vier) bouworders en niet je hoeveelheid grondstoffen.
Wat ik in boefmans dorp mis, is een tempel, barakken en bouwvakkersgilde. Al is die laatste natuurlijk niet meer nodig als alles al max is  |
|
Terug naar boven |
|
 |
|